radio gagah

i have a confession to make. whenever i am stuck in traffic, i like (no, actually i love) listening to... Nicole Hyala. i know she sounds so stupid and corny but then in some days thats what i need. i need a loud, grating, babaeng bakla telling jokes that doesnt make sense to actually make it through the day. anyway, i was listening to the radio (not love radio i must add but equally insidious) when i came across this conversation.

DJ: Kanino mo ide-dedicate ang song mo?

caller: sa papa po ng anak ko.

DJ: wow, how nice? sa asawa mo pala.

caller: ay, hindi ko po siya asawa.

DJ: Ah bale mag-live in kayo, ganun ba?

caller: uhm, hindi po. hiwalay na po kami. may asawa po kasi siyang iba.

DJ: Ahhhhh...!

caller: Nalaman ko po kasi after nag-one year yung anak ko na may asawa na siya.

DJ: Naku, bad yan.

caller: Oo nga po eh.

DJ: O ano bang sasabihin mo sa dedication mo?

caller: (clears her throat) ... Papa, thank you for always being good to me. Thank you for always staying beside me. thank you for always being true to me. You are my guardian angel...

Then the DJ played the song. after several seconds of pure, ingrating guitar noise the singer started to sing: "Nababaliw ako sa `yo, bawat silakbo ng puso ko Sa isang sulok na lang, umiibig sa'yo…sinta!!!!!" Wow, heavy men.

Comments

Anonymous said…
nyaha...heavy nga...wala ka pa rin pakundangan mag-blog...and what funny insisghts you have...

Popular posts from this blog

sop tips (o kung papaano huwag matakot makipagtalik sa telepono)

para sa masa (or why the eraserheads, even if they are still together, can't possibly sing "toyang" over and over again)

FEAR AND LOATHING IN SAGADA